Tidligt på sommeren byggede Flemming fra nr. 43 en meget fin ny sandkasse til vores legeplads.
Vi fik ikke reklameret for den på hjemmesiden, men den er blevet taget godt imod og er en klar forbedring.
En vigtig opfordring i den forbindelse er, at alle bedes huske at lægge sandlegetøjet op i kassen igen efter endt brug samt sætte det tilhørende net godt på igen, så vi undgår at sandkassen bliver brugt som kattetoilet.
Tusind tak til Flemming for et rigtig fint stykke håndværk, der kun har kostet materialerne samt hans frivillige arbejde.

